poniedziałek, 25 czerwca 2012

Babeczki kruche do nadzień słonych i pikantnych -Dan Cake -Test

Babeczki kruche do nadzień słonych i pikantnych kolejny super produkt firmy Dan Cake


Babeczki sa tak kruche i delikatne ,że rozpływają się w ustach . Gotowe babeczki nadziewamy i mamy pyszna przekąskę .




W mojej Kuchni Malutkiej przygotowałam nadzienie z szpinaku .

składniki

-szpinak 2 garście
-czosnek 2 ząbki
-masło 1 łyżka
-przyprawa uniwersalna  Ziarenka Smaku
-ser Patros

Szpinak myjemy lekko kroimy . Na patelni na masełku podsmażamy wyciśnięty czosnek dodajemy szpinak i podsmażamy. Doprawiamy przyprawą uniwersalną do smaku .Taki farsz odstawiamy do ostygnięcia i nakładamy do babeczek . Na wierzch kładziemy kosteczkę sera Patros. Podajemy na ciepło lub zimno .






3 komentarze:

  1. Miałam te spody kiedyś i zrobiłam sobie babeczki na słodko :) Dla mnie mogłyby być nieco "głębsze".

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam, że były kiedyś w Biedronce... spóźniłam sie z ich zakupem

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupowałam te spody i przygotowywałam babeczki z twarożkiem i wędzonym łososiem. Całkiem niezłe wyszły.

    OdpowiedzUsuń