niedziela, 24 czerwca 2012

Ogórki konserwowe z przyprawą MARSYL- TEST

Pierwsze w tym roku zaprawy ogórków . Tym razem zaprawiam z przyprawą do ogórków konserwowych Marysl  wszystkie wiadomości na temat firmy znajdziemy na     marsyl.pl -
Test konserwowania  zawdzięczam wspaniałej stronie z przepisami czytelników przyslijprzepis.pl  .







Ogóreczki pochodzą z uprawy własnej -prosto z mojego ogrodu .

Przyprawa jaką użyję to Marysl -Ogórki przyprawa do konserwowania .

 Jest to łatwa w użyciu mieszanka przypraw wzbogacająca smak ogórków konserwowych. Nadaje ogórkom właściwego, aromatycznego smaku i zapachu.

1. Pierwsza sprawa kupione ogórki zawsze moczę w zimnej wodzie ,potem mycie .

 2. Przygotowanie przyprawy i robienie zalewy do ogórków .Mycie słoików i nakrętek .

3. Ogóreczki nakładamy do słoików upychamy ciasno .Zostawiamy ok 1 cm miejsca od pokrywki .

4. Do słoików nakładamy 1-2 łyżki przyprawy

5. Zalewamy gorącą zalewą ,przepis na opakowaniu .
6. Słoiki zakręcamy i odstawiamy .Po ok 2-3 tygodniach zajadamy .


Tak wyglądają ogóreczki -czekają ...
Nie mogłam się doczekać ,wieczorkiem otworzyłam jeden słoik .Ogóreczki pokroiłam i podałam do kanapek.Okazały się wyśmienite. Nie są mocno octowe ani za kwaśne ani za słodkie .Super proporcje zalewy i przypraw. Delikatne dzieciom  i domownikom bardzo smakowały .
Polecam przyprawę ,ogóreczki robi się szybko i są wyśmienite.

Polecam do ogórków konserwowych





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz