poniedziałek, 23 lipca 2012

Testuję zupkę cebulową SYS

Biorę udział  w akcji testowania naturalnej zupki cebulowej firmy  SYS      http://sysiak.pl/  

Drugi produkt jaki będę kosztować to ryż z szpinakiem  Dania Babci Zosi   





SYS od 1990 roku zajmuje się uprawą i suszeniem warzyw. Surowce przetwarzają bez żadnych dodatków chemicznych, konserwantów i barwników.

Gotować będę zupkę cebulową ,opakowanie jest zastępcze.

 Jeden woreczek to naturalne suszone warzywa .






Moja zupka cebulowa na bazie zupy cebulowej SYS .


składniki
- 1 litr wywaru warzywnego
-1 ząbek czosnku
-słonecznik 2 łyżki
-chleb
-masło 1 łyżka
-zupa cebulowa Sys


Do 1 litra wywaru warzywnego-sama ugotowałam ( marchew,pietruszka ,seler,czosnek,liść laurowy cebula-gotowałam na małym ogniu ok 30 min ) wsypałam 2 woreczki zupy cebulowej SYS . Wymieszałam i gotowałam na małym ogniu ok 20 min . Dodałam posiekany ząbek czosnku . Następnie zmiksowałam ją blenderem. Z chleba wycięłam serduszka podsmażyłam je na masełku . Ziarna słonecznika uprażyłam. Zupkę podałam z grzankami i uprażonym słoneczkiem .


Druga wersja  zupa cebulowa z prażonym słonecznikiem i oscypkiem 


 Opinia 


Zupka bardzo smaczna naturalna -w sam raz ,nie trzeba doprawiać pycha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz