piątek, 19 października 2012

Jesienna sałatka z tuńczykiem

Jesienna sałatka z tuńczykiem ,przepyszna i zdrowa.

składniki

    1  por (biała część),
    1 puszka tuńczyk kawałki w oleju,
    1cebula czerwona,
    5 kulek rzodkiewki,
    4 szt korniszony,
    2  marchewki
    Pieprz kolorowy - MŁYNEK,
    1/2 szt papryki czerwonej
    1 szt ogórek zielony

Marchewki dwie sztuki średniej wielkości gotujemy .Po ugotowaniu studzimy i kroimy w kosteczkę . Ogórki korniszony kroimy w kostkę . Cebule czerwona kroimy w kostkę . Rzodkiewki myjemy odcinamy ogonki kroimy w kostkę . Pora myjemy kroimy w plasterki. Paprykę czerwona kroimy w kosteczkę . Ogórka zielonego myjemy nie obieramy kroimy w kosteczkę. Do warzyw dodajemy tuńczyka z puszki. Składniki mieszamy . Doprawiamy papryką słodką ,pieprzem kolorowym . Odstawiamy na ok 20 min i podajemy .



2 komentarze:

  1. fajny przepis, zainteresowal mnie zwlaszcza dlatego, ze z ryb toleruje jedynie tunczyka i wedzonego lososia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go troszeczke zmieniła bo nielubie por i akurat niemiałam tuńczyka to użyłam makreli i zrobiłam sos. Sałatka świetna

    OdpowiedzUsuń