sobota, 17 listopada 2012

Podsumowanie testu sosów TARSMAK

W mojej kuchni testowałam sosy majonezowe Tarsmak.



Firma ta ma w swojej ofercie przeszło 80 rodzajów wyrobów. Sosy ,majonezy,ketchupy ,koncentraty sałątki warzywne ,
Ja testowałam 3 rodzaje sosów .
- sos serowy 
-sos francuski
-sos musztardowo paprykowy 

Testowane sosy bardzo zasmakowały mojej rodzinie . Okazało się ,że pasują prawie do wszystkiego.
Użyłam je do past śniadaniowych ,sałatek ,kanapek i jako dipy do chipsów krakersów itd.

Mają fajne wyraziste smaki . Powstały na bazie oleju rzepakowego . Są lekkie i smaczne .

Firma ta została wyróżniona  a dokładnie jej produkty  Sos Tatarski Premium, Sos Czosnkowy Premium oraz Sos Czosnkowy zostały pozytywnie ocenione przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”.


Podsumowując jestem zadowolona z tych sosów nadały wyrazu moim potrawą , kanapki zrobiły się urozmaicone :) sałatki potrawy dostały pikanterii.

Polecam wszystkim.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz