czwartek, 17 stycznia 2013

JAMAR w mojej kuchni .Szybko i zdrowo

Podstawa mojej kuchni są warzywa , owoce i ziarenka -kasza, ryz itp .
Dziś do mojej kuchni zawitała paczka z produktami Jamar .


Będę testować przyrządzać potrawy z :
-kukurydzy konserwowej
-fasolki czerwonej konserwowej
-groszku zielonego
- marchewka w słoiku krojona


Firma Jamar ma w swojej ofercie
soki, napoje, warzywa w puszce, warzywa w słoiku , marmolady , dżemy a także przeciery i koncentraty .


Jamar współpracuje tylko z profesjonalnymi, polskimi plantatorami, którzy gwarantują firmie surowiec najwyższej jakości. Do zasiewów wykorzystane są odmiany roślin o najlepszych parametrach. Uprawy są nadzorowane i monitorowane przez specjalistów Jamaru, którzy dbają o to, by surowce do przetwórstwa były najwyższej jakości i spełniały wymagania systemu HACCP, miały wysokie walory smakowe i odżywcze. Wyroby Jamaru spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Firma szybko i trafnie reaguje na rosnące potrzeby rynku, jest znana z oferowania nowych produktów i dbania o jakość swoich wyrobów.



Dziś otworzyłam puszkę z kukurydzą - zapach piękny takiej zdrowej kukurydzy i zaczęłam gotować , ale co to jutro w nowym wpisie na blogu - zapraszam .


Zapraszam na Fb Jamaru
  JAMAR ZDROWO W KUCHNI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz