poniedziałek, 1 kwietnia 2013

PYSZNE 25 - Anny Starmach


Nowość na rynku książka kucharska PYSZNE 25 - Anny Starmach. 25 minut , 25 zł i mamy pyszne kolorowe dania. Książka przyjemna ,kolorowa ,chyba lepsza niż program w TVN Style .


Anna Starmach, jurorka MasterChefa i absolwentka prestiżowej francuskiej szkoły Le Cordon Bleu, udowadnia, że szybko i tanio można wyczarować wspaniałe potrawy. I mało tego, nie trzeba być mistrzem kuchni, by tego dokonać.




                                                     


Książka dla osób lubiących gotować ale nie lubiących spędzać pół dnia w kuchni. Faktycznie w 25 minut wyczarujemy smaczne kolorowe dania. Wiele przepisów z tej książki widziałam w programie TVN Style  pod tym samym tytułem. Kilka odcinków przegapiłam wiec z przyjemnością poczytałam i wypróbowałam przepisy. Podobają mi się pierwsze strony gdzie mamy przekrój w postaci małych fotek prezentowanych w książce przepisów. Patrzymy i szukamy na co mamy ochotę bez wertowania kolejnych stron. Książka podzielona jest na działy -Na Słono'-Na słodko, Niezbędnik. Przepisy prezentowane w książce są proste w wykonaniu z prostych dostępnych na naszym rynku produktów. Książka bardzo ładnie wydana ładne zdjęcia do każdej potrawy - tak lubię . Jestem wzrokowcem i lubię wiedzieć co ma wyjść z danego przepisu. Fajne jest też to , że każdy przepis poprzedzony jest kilkoma zdaniami o daniu . Lubię książki kucharskie , ale nie każde są ładnie wydane nie każde mają fajne smaczne przepisy , warte wypróbowania.




                                                 







Książka przypadła mi do gustu, mojemu mężowi też . Kiedy poszłam zaparzyć sobie kawkę mąż przechwycił książkę i powybierał to na co ma ochotę . Teraz wiem co gotować przez najbliższy tydzień.
Powiem tak program troszkę mnie denerwował ale książka jest bardzo przyjemna. Polecam warto ją kupić wspaniale nadaje się też na prezent .



     



1 komentarz:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Niewątpliwie muszę się jej przyjrzeć w księgarni bliżej.

    OdpowiedzUsuń