sobota, 18 maja 2013

I ty możesz mieć swoją książkę kucharską

I ja mam , zawsze chciałam jednak marzenia się spełniają . 






Moja książka kucharska  wydana  w formie fotoksiążki przez firmę ALBOOM .


Dzięki firmie ALBOOM została wydrukowana moja pierwsza książka kucharska.
Sama ją sobie zaprojektowałam , sama wybrałam przepis , zdjęcia, okładkę itd .
Dzięki łatwemu w obsłudze programowi na stronie Alboom  zrobienie takiej książki stało się bardzo proste .
Mamy do wyboru różne formaty fotoksiażki   http://www.alboom.pl/fotoksiazki/    

21 na 14cm
21 na 21cm
21 na 14cm
21 na 21cm
21 na 26cm


Książki mają twarde lakierowane okładki na które możemy wstawić swoje wybrane zdjęcie.
Wybieramy kolor i wzory  kartek  i czcionkę i oczywiście jej wielkość.

Wszystko według życzenia i marzenia.


Moja wygląda tak a twoja?

Przednia okładka





Kilka  przykładowych
kartek


 
 
 Tylna okładka


Książka jest cudna i zrobiła duże wrażenie na moich znajomych i rodzinie.
wspaniale nadaje się na prezent.


Bardzo dziękuję firmie ALBOOM  i serdecznie polecam wszystkim zabawę w wydawce
swojej własnej książki kucharskiej.



 


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz