poniedziałek, 13 maja 2013

Miętowe truskawki

Dziś w mojej kuchni testuję jeden z wielu smakowych cukrów firmy Royal Brand .




Na pierwszy ogień idzie cukier miętowy . Już po otwarciu czujemy przyjemny miętowy świeży aromat.
Wykorzystałam zbliżający się sezon truskawkowy i powstał pyszny deserek.

Miętowe truskawki
składniki
    1/2 kg truskawki,
    25 dag sera twarogu
    3 łyżki śmietana,
    cukier miętowy Royal Brand
    barwnik zielony

Truskawki dobrze myjemy odcinamy górę i ją zostawiamy. Małym nożykiem wycinamy środek truskawki. Twaróg ja wybrałam półtłusty dobrze mielimy i mieszamy z śmietaną. Wspaniale smakuje śmietana 30 procent ale ja wybrałam 18 procentową. Śmietanę mieszamy z serkiem , cukrem miętowym i odrobina barwnika. Serek nakąłdamy do truskawek i nakrywamy odciętym daszkiem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz