wtorek, 18 czerwca 2013

Ryż z truskawkami, rodzynkami i miodzikiem

Weszła do kuchni przywitała mnie miseczka świeżych truskaweczek, schyliłam się a tam wielka paka rodzynek KRESTO - musiałam skosztować  - słodziutkie.
 Zrobiłam kawkę i wpadałam na pomysł i tak powstało....

Ryż z truskawkami, rodzynkami i miodzikiem 

składniki

    1 woreczek ryżu Kupiec
    25 dag truskawek
    1 łyżeczka masła
    3 łyżki rodzynek KRESTO
    2 łyżki miodu
    aromat rumowy
Ryż gotujemy według przepisu na opakowaniu z odrobiną soli. Po ugotowaniu odcedzamy i odstawiamy. Truskawki myjemy obieramy i kroimy na połówki. Na masełku podsmażamy truskawki dodajmy miód i rodzynki. Perfumujemy aromatem rumowym. Mieszamy chwilę. dodajemy ryż .Wszystko razem chwilę smażymy i podajemy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz