sobota, 6 lipca 2013

Duszona szynka o smaku gyros- test przyprawy knorr do mięs GYROS

     Moja Kuchnia rozprawia się z mieszanką GYROS KNORR .


Często w mojej kuchni używam przyprawy GYROS.  Używałam wielu firm , dziś testuję
PRZYPRAWĘ DO GYROSA KNORR .

Gyros to danie pochodzące ze słonecznej Grecji ale nie trzeba tam jechać i nie trzeba robić typowego gyrosu aby poczuć ten kraj. Przyprawy zawarte w tej mieszance pasują do wielu dań mięsnych . Ja użyłam je do doprawienia szynki , którą dusiłam właśnie w tych aromatach . Najpierw szyneczkę marynowałam w marynacie z dodatkiem Gyros Knorr , potem dodałam jeszcze jej odrobinę do sosu.

Skład tej mieszanki:
  Cebula 42,5%, sól, papryka w proszku, pieprz czarny, E621 Glutaminian sodu, oregano, mleko odtłuszczone w proszku, kolendra, czosnek 3%, ekstrakty drożdżowe suszone, maltodekstryna, olej roślinny, rozmaryn, gorczyca, cukier, pieprz cayenne.

 Opakowanie ma  25 g, i znajduje się na nim przepis na Tortille  Gyros

 W mojej kuchni powstała dziś -

Duszona szynka w aromacie z aromatem gyrosa.

składniki
-1/2 kg mięsa od szynki
- 3 łyżki oliwy z oliwek
-3 ząbki czosnku
-1 łyżka przyprawy gyros Knorr
-kostka wołowa
-pieprz biały

Szynkę myjemy usuwamy biała błonki i kroimy w plastry. Do miski dajemy oliwę wyciśnięte 2 ząbki czosnku i przyprawę gyros- mieszamy. Do marynaty wkładamy mięso mieszamy aby pokryć plastry szynki marynatą- odstawiamy do lodówki na ok 1 godzinę . Po tym czasie rozgrzewamy mocno patelnie i smażymy na złoto mięso. Podlewamy 2 szklankami wody z rozpuszczoną kostką wołową. Nakrywamy patelnię i dusimy na małym ogniu. Kiedy  mięso jest miękkie zaciągamy lekko mąką.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz