niedziela, 11 sierpnia 2013

Inwestujemy w maszynkę do lodów - Domowe lody najlepsze na świecie :)





W ramach współpracy ze sklepem internetowym http://www.redcoon.pl   moja kuchnia dostała do testowania  maszynkę do lodów .


Lody to nasz ulubiony deser , lubimy je latem , wiosną a nawet zajadamy zimą .

W domu możemy pozwolić sobie na przygotowanie lodów o jakich marzymy.
Możemy kombinować w smakach , robić lody dietetyczne , jogurtowe jakie tylko pragniemy .
23.00 godzina mamy ochotę na lody podłączamy maszynkę ,która sama robi nam pyszny deser.




Informacje techniczne o maszynce.

  • moc: 15 W
  • pojemność: 1.2 kg
  • czas przygotowania: 20 min
  • minutnik
  •  
 Maszynka do lodów Clatronic ICM 3225 o mocy 15 W. Wspaniałe urządzenie do pysznych domowych lodów, mrożonych soków oraz sorbetów. Przygotuj ulubiony deser w 20-30 minut. Idealny kuchenny pomocnik na wakacje. Posiada 30-minutowy czasomierz oraz cichy, silnik.


Dziś po raz pierwszy użyłam maszynki .  Jak to wyglądało.
1. Dzień wcześniej ok 24 godzin wkładamy miskę maszynki do zamrażalki .
2. Wymyślamy smak , przygotowujemy mieszankę .
3. Zimną miskę wkładamy na podstawkę maszynki do miski wlewamy masę lodową . Wkładamy mieszadło i silniczek  do przykrywki , nakrywamy.
4. Ustawiamy czasomierz i maszynka robi resztę . Robimy kawkę i czekamy na lody .
5. Po ok 20 min . Podnosimy pokrywkę i serwujemy lody .



W mojej kuchni na pierwszy ogień poszły lody czekoladowe .



Lody czekoladowe.

składniki

2 szklanki śmietany 30 %
2 jajka
4 łyżki cukru
czekolada mleczna 1/2 tabliczki
maliny 1 szklanka
cukier puder 3 łyżki
migdały słupki


Białka oddzielamy od żółtek . Białka ubijamy z cukrem pudrem na sztywna pianę . dodajemy żółtka i jeszcze raz miksujemy. Czekoladę rozpuszczamy w misce nad kąpielą wodną . Ubijamy śmietanę i dodajemy pomalutku rozpuszczona czekoladę.  Do zamrożonej miski maszynki do lodów wlewamy masę śmietanową i masę jajeczną . Ustawiamy czasomierz na 20 min . Maszynka robi lody .
Robimy polewkę. Maliny miksujemy z cukrem. Przecieramy przez sito. Redukujemy na patelni , studzimy.
Po 20 min nakładamy lody polewamy polewką malinowa i ozdabiamy migdałami.












Opinia maszynki do lodów  Clatronic ICM 3225 


Lody robiłam często. Robiłam mieszankę wlewałam do pojemnika wkładałam do zamrażarki i co 2 godziny wyciągałam i mieszałam . Wkładałam z powrotem i znów po kilku godzinach mieszałam itd .
Było to uciążliwe. Wiele razy zapomniałam i lody zamrażały się na kość . Potem miksowałam je  ....
Lody nie były super kremowe .
Moje pierwsze lody z maszynki wyszły wspaniale. Dzięki zimnej zamrożonej misce lody robiły się same. Po ok 20-30 min miały wspaniałą konsystencję i były idealne zimne takie jak z lodziarni. 
Maszynka pracuje bardzo cicho , stoi sobie w koncie i miesza :)
Do mycia mamy tylko miskę i mieszadło.
Maszynka jest wspaniała kosztuje ok 90 zł . W mojej kuchni nr 1 .



Film przedstawiający pracę maszynki do robienia lodów 



ale ciąg dalszy nastąpi  , produkcja lodów trwa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz