piątek, 11 października 2013

Lekka dieta i FIGURA - test na piękny wygląd i zgrabną sylwetkę cz 3

Dziś test kolejnego suplementu diety marki FIGURA .

Przedstawiam dziś saszetki o smaku ananasowo-pomarańczowym .
W opakowaniu mam 15 saszetek .
 Preparat wspomaga odchudzanie przez redukcję apetytu.

Co robi nasza saszetka
Ułatwia odchudzanie - wywołuje uczucie sytości 
Pomaga w utrzymaniu właściwej przemiany materii
Wspomaga pracę jelit  

Dla kogo ten suplement ?

 Jeśli masz problem z nadwagą, podjadasz pomiędzy posiłkami, nie możesz się oprzeć słodyczom, zdarza Ci się jadać więcej niż wymaga tego dieta - przejdź na dietę niskokaloryczną i stosuj Figurę no-appetite.


Używałam też inne produkty FIGURY 

   



Zrobiłam napój smaczny , owocowy aż przyjemnie go pić 




Warto mieć w domu nigdy nie wiadomo kiedy podejmiemy decyzję zrzucam kilka kg :)


 

2 komentarze:

  1. Nie przepadam za ich produktami...ale to moje zdanie :)
    Przy okazji zapraszam na konkurs do mnie
    kamień do wypieku pizzy do wygraia
    www.basinepichcenie.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty figura ,zwłaszcza koktajl "no appetite"pomogły mi schudnąć ale łącznie z dietą i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń