wtorek, 5 listopada 2013

Jesienne porząki Cd - czas na kuchnie

Co w kuchni brudzi się najbardziej , u mnie kuchenka  jestem w trakcie oszczędzania na nową ale póki jest to dbam o to co mam .

Jeżeli nie będziemy jej przecierać od razu  po zabrudzeniu potem trudno ją doczyścić .

I ja miałam ten problem. Dziś próbuję płyn TYTAN -
-Płyn do mycia  Expert w kuchni Tytan


http://www.unia.pl/PL-H4/produkty/34/plyn-do-mycia-kuchni-tytan-ekspert-w-kuchni-spray.html


 Płyn do mycia kuchni Tytan ekspert w kuchni przeznaczony jest do mycia różnego rodzaju zabrudzeń. Skutecznie usuwa brud, tłuszcze i powstałe osady z tłuszczu na płytach grzewczych, kuchenkach, kuchenkach mikrofalowych, okapach, blatach, szafkach, zlewozmywakach, płytkach oraz innych powierzchniach.Doskonale nadaje się do czyszczenia ram okiennych PCV. W zależności od tego z jakim rodzajem zabrudzeń będziemy chcieli się uporać, możemy zastosować dwa sposoby pracy rozpylacza poprzez obrócenie główki. Z Tytanem w Twojej kuchni zapanuje ład i porządek.


Preparat działa błyskawicznie . Psikamy i wycieramy . Efekt widoczny od razu .




Kolejne mycie to kuchenny zlewozmywak co on musi codziennie znosić - tylko on wie
Tytan poradził sobie wspaniale - czystość i błysk .




 Płyn nie ma bardzo ostrego zapachu , spełnił swoja rolę jestem zadowolona moja kuchni lśni do następnego gotowania. :)


http://www.unia.pl/PL-H4/produkty.html?query=SZl9rZXl3b3Jkcz1OYXp3YSBwcm9kdWt0dTtmX21hcmthPTI7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz