środa, 25 grudnia 2013

Wesołych Świąt - moje święta

W tym roku nie czułam nadchodzących świąt . Nawet w dzień Wigilii do połowy dnia nie dochodziło do mnie ,że to już Wigilia:) . Dzień jak co dzień spędziłam go do w pracy , ale tu już troszkę czułam czar świąt - od rana cukiernia pachniała pierniczkami , na obiad  barszczyk i karpik a potem składanie życzeń i łamanie się bardzo sympatycznym opłatkiem , który został upieczony w naszej cukierni przez Bartka , takie opłatki będę pamiętać długo - chipsy nie dorastały im do pięt .

W Arłamowie dzień pracowity do 15 minął szybko  , nie zdążyłam wszystkim złożyć życzeń :(  a szkoda , dlatego teraz składam


Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie, 
Niech Cię aniołek ode mnie uściśnie.
 Na wigilijnym stole opłatek położy i w moim imieniu życzenia Ci złoży.


Wesołych Świąt  dla wszystkich znajomych  , kumpli , czytelników mojego bloga , dla tych którzy zamieszali
w moim życiu , dla ludzi którzy mnie kochają , lubią , bardziej lubią mniej lubią i dla wszystkich którzy lubią szaleć w kuchni.


Wesołych Świąt !!!!

1 komentarz: