niedziela, 26 stycznia 2014

Bal karnawałowy i Święto Dziadków

Jak co roku przedszkole syna organizuję dużą balangę :) dwa święta razem Bal karnawałowy i Święto Babci i Dziadka .
Impreza odbyła się na Hali Sportowej w naszym mieście.

W tym roku zamiast mnie poszła moja córa no i zaproszeni Goście czyli babcia Marylka i dziadek Zenek.
Kiedy moja rodzinka super się bawiła ja przeżywałam okropne chwilę .... . Nawet nie zdajemy sobie sprawy jacy okropni ludzie chodzą po tym świeci . Zawistni , zazdrośni i .....teraz przekleństwo.
Cóż od takich ludzi jak najdalej i tak pewnie zrobię .......


Wracają do balu , syn mega zadowolony babcia wytańczona - jak widać po fotkach było super - jak co roku :)


 Śpiewy piękne piosenki dla dziadków
 Przedstawienie i serduszka dla kochanych dziadków
 Z babcią Marylką
 Tańce
 Tort dla dziadków
 Z kochaną babcią
 Życzenia i prezenty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz