sobota, 28 czerwca 2014

Koniec roku szkolnego - Zakończenie Przedszkola - Wakacje

                       Nawet nie wiem kiedy zleciał ten rok szkolny . Mamy wakacje  a ja się wczoraj dziwiłam o 22 godzinie ,że jest tak jasno na dworze .
Nie miałam nawet czasu nacieszyć się wiosna  atu już mamy lato.
Ciągła praca późne powroty do domu  i uciekło mi wszystko ....
Cezary zakończył oddział  0  od września do szkoły .
Gabrielka  skończyła I kl Gimnazjum . Od września mam dwójkę dzieci w szkole ...będzie się działo :)

Przedszkole zorganizowało piękne zakończenie roku przedszkolnego. Nie była nie widziałam , pracowałam , ale miałam swoich wysłanników i mamy piękne zdjęcia .
Córcia w Gimnazjum jest sztandarową i pięknie jej w tej roli .
Mąż nie zadowolony bo żony prawie w ogóle  nie ma w domu , a ja mam taką ochotę wziąć drugi etat ...??? chciałabym rozwijać się ...  robić jeszcze coś innego , po prostu działać .Wczoraj poznałam wspaniałych ludzi , mogłabym z nimi pracować , ale jak tu wygospodarować czas ...???
Doba ma za mało godzin , tydzień za mało dni ....




Cezary pszczółka 


a tu Gabrielka odbiera świadectwo od swojej wychowawczyni 

Mam piękne prawie dorosłą  córkę z charakterkiem mamy ...


 



1 komentarz: