sobota, 9 sierpnia 2014

Jeśli nie możesz latać to biegnij

Pasja to ważne słowo w moim życiu , temu co robiłam, robię  zawsze oddawałam się cała .
Nie zważałam na nic na godziny , zmęczenie a nawet na potrzeby moich najbliższych .  Praca  na 24 h dlaczego nie jak rozpierała mnie energia byłam pozytywnie naładowana nawet o 5 rano , mogłam pracować dalej i dalej  . I tak robiłam ....
To ,że gastronomia to najtrudniejszy kawałek chleba , to że jeżeli wejdziesz w nią to wszystko inne przestaje mieć znaczenie , na nic innego nie ma czasu no i siły o tym dowiedziałam się w ciągu ostatnich 2 lat .
Dowiedziałam się też jak ciężka praca w kuchni może zniszczyć pasję i miłość do gotowania.
Jak ludzie z jakimi przebywamy mogą zniszczyć miłość ,  przyjaźń jak mogą doprowadzić do wypalenia się drugiej osoby .

Nauczyłam się także , że stawianie na jedną kartę nie zawsze wychodzi nam na dobre  , ale zawsze ma swoje dwie strony. Złą - uczymy się---- może i na błędach---- jesteśmy rozczarowani  ale wyrabia się nasz charakter stajemy się twardsi i mądrzejsi i wiemy czego i jakich osób unikać .
Pozytywną stroną jest to że , przez chwilę żyjemy w nadziei  , marzeniach , planach .
Czy warto choć przez chwilę unieś się , warto choć potem można spaść i obić sobie pupę  , ale takie życie,  Nie sprawiedliwe , kiedyś słyszałam Życie to dziwka------ nie prawda bo nie jest łatwe.
A co zrobić jak braknie łez , motywacji , zrozumienia , chęci ........

Z każdej chwili dobrej, złej , cudownej okrutnej wynosimy coś . Dlatego warto ryzykować , żeby choć przez chwilę posmakować smaku szampana .
Ważne jest walczyć o swoje i szanować się !!!!


I tak bogatsza o nowe doświadczenia przesuwam się dalej , latałam , biegałam , czołgałam się
Teraz mam zamiar latać i to wysoko .
Mam zamiar zresetować się , zapomnieć , stawić czoło . Mam tez ochotę wykrzyczeć to co mnie boli , powiedzieć o rozczarowaniu i innych uczuciach jakie biegają mi po głowie .

Dobre wino , które pomaga ci zasnąć  , kochająca osoba która czeka i mimo wszystko uśmiecha się , dzieci które czekają na mamę , pies czekający na kość , przyjaciółka do której zawsze możesz napisać i wyżalić się , przyjaciel który zapomniał się mam nadzieję ,że na chwilkę , muzyka i mój blog ......... to wszystko  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz