środa, 17 września 2014

Czarek testuje - JINN od DUMEL - zaczarowana zabawka .

Już kiedyś syn testował zabawki od DUMEL . Wczoraj dostaliśmy kolejna zabawkę .
Jest to zabawka edukacyjna od 5 lat - choć myślę ,że i 4 latek super by się nią bawił.
Kto do nas przyjechał .
JINN- ale jaki magiczny JINN!!
Zabawka z serii dumel Discovery.

Pomyśl o przedmiocie a ja zgadnę o jakim myślisz.???
Naciśnij na mój nosek , a ja porozmawiam z tobą ... fajne prawda.




Nasz kolega mówi w języku polskim , zadaje dziecku pytania , jest przesympatyczny :)

Dziecko zadowolone , rozmawia sobie z Jinnem , super , sama próbowałam .
Na czym to polega - dziecko chowa zabawkę lub jakiś przedmiot .
Jinn zadaje pytania np. Czy ten przedmiot jest mały czy duży ? czy używasz go w łazience? , czy jest potrzebny do jedzenia ? itd .
Dziecko odpowiada
ok
tak
nie nie wiem
to zależy  jak nie jest pewne .
Po fajnej zabawie JINN odgaduje jaka zabawkę dziecko schowało w pokoju.
Mina dziecka po odgadnięciu niesamowita :)
Moja mina tez była nie zła i zaczęłam szukać ukrytej kamerki .....:)
ale jej nie było to po prostu  JINN - magiczy JINN.





Naciskamy na nosek i zaczynamy zabawę :)
a tu nasze filmiki :)














Dziękujemy i polecamy - fajna zabawa ") 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz