sobota, 25 października 2014

Sałatka z kalafiora i Cherymoji .

Cherymoje spotkałam w popularnym sklepiku samoobsługowym ....
Cena ok ok 10 zł kg . Pierwszy raz spotkałam taki owoc. Smak ma fajny słodko - kwaśny .
owoc ten zwany jest jabłkiem budyniowym.
Fajny owoc ale bardzo przeszkadzały mi w nim pestki jest ich cholernie dużo .
Namęczyłam się aby wyciągnąć miąższ z owocu . Udało się użyłam go do sosu sałatkowego.
Połączyłam tą egzotykę z polskimi warzywami sałatą i kalafiorem.
Fajne połączenie , fajny smak.




Sałatka z kalafiora i Cherymoji .

składniki
 cherymoja
olej z wiesiołka
sałata 
kalafior
pomidor
pieprz grubo mielony 


Kalafior gotujemy w osolonej wodzie lub na parze . Po ugotowaniu odcedzamy i zostawiamy do ostygnięcia. Sałatę myjemy , rwiemy na kawałki i łączymy z kawałkami kalafiora. Dodajemy kawałki pomidora.  Miąższ cherymoji mieszamy z olejem z wiesiołka, lekko solimy i doprawiamy pieprzem. Sałatkę polewamy sosem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz