wtorek, 11 listopada 2014

Surówka z marchewki i dyni hokkaido

Jedyna surówka jaką zjada mój syn to jabłko , marchew. Dziś przemyciłam w niej dynię hokkaido.
Surówkę wciął nie zorientował się - cóż nie ma jeszcze wyczucia smaku , a może jego kubki smakowe zapchane są smakiem chipsów i innego świństwa ??? no cóż .....

Ja wyczułam zmianę smaku -i to na lepsze.

Surówka z marchewki i dyni hokkaido

składniki
 kawałek dyni hokkaido
2 jabłka
 3 marchewki
śmietana 18 %
sól do smaku'
cukier do smaku
odrobina soku z cytryny

Marchewki obieramy i ścieramy na tarce do warzyw. Jabłka obieramy i także ścieramy. Kawałek dyni obieramy usuwamy pestki i ścieramy na tarce na tych samych oczkach co marchewkę.
Składniki mieszamy z sobą .  Dodajemy śmietanę jeszcze raz mieszamy.
Doprawiamy sokiem z cytryny , solą i cukrem do smaku. Mieszamy i odstawiamy na chwilę do lodówki.



1 komentarz:

  1. Anonimowy11/11/2014

    Dzisiaj wypróbuję ten przepis, mam akurat w domu jedną Hokkaido :). Moja przygoda z dyniami zaczęła się dopiero w tym roku, zastanawiałam się właśnie niedawno, czy można z nich zrobić coś na surowo :).

    OdpowiedzUsuń