piątek, 12 grudnia 2014

Święta w moim domu - inspiracje Bożonarodzeniowe cz 2

Od dziś do świąt 12 dni. Dużo i mało. Jestem na urlopie , więc mam czas , bardzo dużo czasu !!

Chodząc po sklepach , mieście szukałam inspiracji świątecznych . Wszędzie czuć już święta.

Prezenty po kupione zapakowane, brakowało mi jeszcze kilku ale wybrałam się z mężem - za ochoczy nie był na resztę zakupów.
Czy można w sklepie 2 godziny spędzić można , ale jestem zadowolona.
Wszystko jest i coś ponadto.

Nie mogłam oprzeć się choince. Była taką jak chciałam . Mała w doniczce i przy najmniej nie zemdleje w domu - jak nas nie będzie. Dlaczego. Mój piesek Meleczka zjada wszystko , niszczy wszystko a przede wszystkim rzeczy które należą do mnie.
Już widziałam przewrócona choinkę i pozjadane ozdoby.
Dlatego wpadłam na pomysł kupna małej żywej choinki.
I jest zabrało mi to troszkę czasu , która ładniejsza, bardziej prosta itd
Tatam,,,, jest choinka , jesteśmy przy kasie  .

Mąż supermen dźwiga moją świąteczną choineczkę - a ważyła sobie troszkę.


 Zielona Pani przyniesiona przez Zielonego Pana .

Pomału robi się kolorowo , stopniowo ....





Co nowego wypatrzyłam w sklepie no i zakupiłam Aniołeczek , pilnujący moich ksiąg


I słodkie serce oj w moim klimacie





i na koniec moja panna czeka na swoje światełka i coś jeszcze ale  dam jej jeszcze kilka dni
aby podziwiać jej naturę i oswoić mojego psa z nowym mieszkańcem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz