poniedziałek, 1 grudnia 2014

Znaleziony stary ale jary ---Walentynki i troszkę przemyśleń

 Kolejny post napisany w nocy prawie rok temu hmm,,,, dlaczego nie publikowany ?????


 Znowu Ty z tej ponurej wieży szarych dni,
Kradniesz moje serce, musisz być,
Księciem.
Tylko Ty, mało co i przytaknęłabym.........




Książąt pół świata , zresztą księżniczki też się zdarzają . Każdy ma swojego księcia , jeżeli jeszcze nie to go znajdzie - ty moja koleżanko Pani T . też :)  może Ci to trochę zajmie , ale On gdzieś jest ! chłopaki nie płaczą więc szukamy ....

Gorzej gdy szukamy i nie wiemy sami czego chcemy , błądzimy gubimy się jak dzieci we mgle.
Miłość istnieje ja o tym wiem !!!
Czym jest zauroczenie , pragnienie czy inne głupoty w porównaniu z prawdziwą miłością.
Życie w bajce jest piękne ale nie zapominajmy , że bajki przeważnie źle się kończą ...
Lepiej przyjąć na bary trudy życia i zbudować swój bezpieczny cudowny świat gdzie będziemy mogli wracać i zawsze czuć się kochani.

W każdej z nas jest coś z księżniczki i z dziecka a co wygrywa to jest zależne od sytuacji ....


Grunt mieć osobę która naprawdę mocno cię kocha, wraz z twoimi wybrykami i wadami  no i   wspaniałych przyjaciół no i może przyjaciółkę terapeutkę hi , hi .....

"Gdyby nie ty i poświęcony na szukanie szczęścia czas.
Nigdy się nie dowie ten, który nie zna cierpienia,
że to nie materialna rzecz jest sensem istnienia.
Dla mnie szczęście to: zdrowie, rodzina, muzyka, kobieta,
Dom, który zawsze na mnie czeka."     mój mąż wie o co biega :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz