niedziela, 24 maja 2015

Olej arganowy na piękną skórę twarzy .




Trzy dni temu zaczęłam używać Olej arganowy do pielęgnacji twarzy od Manufaktura Apteczna .
Rano i wieczorem wklepywałam  olej  w skórę twarzy i okolic oczu .
Najpierw dawałam kilka kropelek na palce lekko pocierałam ,aby olej się rozgrzał i rozpoczynałam wmasowywanie .
Olej nie pozostawił na skórze tłustej powłoki. Wspaniale się wchłaniał .
Próbowałam także na nawilżoną olejem skórę nałożyć normalny makijaż .
Wyszedł wspaniale. Miałam problem z suchymi miejscami na twarzy , które makijaż jeszcze bardziej wydobywał. Po zastosowaniu oleju nie miałam już tych suchych plamek.

Makijaż trzymał się cały dzień, a skóra była nawilżona i pełna blasku.

Po zastosowaniu go na umytą skórę na noc , rano  twarz była wypoczęta, sprężysta i zdrowo wyglądała.  Można powiedzieć ,że znikły małe niedoskonałości , które gdzie nie gdzie się pojawiły .

Olejek jest bez zapachowy , naturalny i w żaden sposób nie może uczulać .
Stosując go od 3 dni widzę poprawę i jestem zadowolona. Odłożyłam na druga półkę wszystkie kremy i żele. Od dziś używam tylko czystego zdrowego oleju arganowego. 



Do przetestowania olej otrzymałam od  http://www.manufaktura-apteczna.pl/


Cena tego oleju to ok 35 zł - wystarczy na długo o wiele dużej niż inne kremy .



Olejek możemy zakupić  http://www.ceneo.pl/24036134

Serdecznie polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz