środa, 18 maja 2016

Słoiczki naturalnie owocowe Stovit - pierwsza klasa w mojej kuchni

Dzięki kampanii  Stovit  Streetcom  po raz pierwszy wypróbowałam dżemów owocowych Stovit .

Jakie mam wrażenia estetyczne i smakowe - bardzo dobre !!
jestem pod wielkim wrażeniem tych przetworów .
Piękny zapach , duże owoce i idealny smak .
W słoiczku kryje się 70 % owoców i tylko 26 % cukru .
Dzięki czemu dżemy są mniej kaloryczne i w sam raz słodkie .

Poznaliśmy smaki
- wiśniowy
-owoce leśne
-truskawka
-4 owoce
i brzoskwinie z marakują








Dżemy wspaniale pasują do deserów , naleśników , koktajli , herbatek i wypieków .
Moja rodzina nie umiała wybrać najsmaczniejszego słoiczka - każdy z nich to naturalne dobrodziejstwo .


2 komentarze:

  1. Anonimowy5/18/2016

    Miałam również możliwość wypróbowania Stovit naturalnie owocowe i muszę przyznać , że są bardzo smaczne i co najważniejsze bez żadnych sztucznych barwników , konserwantów i aromatów. Stwierdzenie z wieczka ” cukru ciut , owoców , że ho ho ” jest w 100% prawdziwe zawartość owoców jest duża , a przy tym bardzo pyszne .
    zapraszam do siebie : moje-testy.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. W "Naturalnie owocowe" zachwyciły mnie mega duże owoce i ta naturalna słodycz. Naturalna, bo bez syropu glukozowo-fruktozowego. A owoców jest aż 70 proc., co zresztą widać gołym okiem. Smaków jest aż pięć, więc dzieciom tak szybko się nie znudzi. W kwestii wariaci co z nich przygotować - ogranicza nas tylko własna wyobraźnia. #NaturalnieOwocowe #Stovit

    OdpowiedzUsuń