środa, 29 stycznia 2014

Lody kakaowe

Czy zima przeszkadza w tym aby zrobić lody NIE
Dlatego zrobiłam nie mroziłam ich całkowicie , wyszły super kremowe i lekko czekoladowe.
Do zrobienia użyłam maszynki do lodów - bardzo ja chwalę - sama robi lody a ja odpoczywam :)


Lody kakaowe

składniki'

   250 ml śmietana 30 %
    1 szklanka mleka
    1 szklanka jogurtu naturalnego
    3 łyżki cukru pudru
    2 łyżki kakao
    2 łyżki likieru kawowego

Mleko ok 1 szklankę  zagotowałam dodałam kakao i cukier puder - zmiksowałam żeby ładnie połączyły się składniki. Mleko wystudziłam.
Do maszynki do robienia lodów wlałam śmietanę 30 procent dolałam do niej wystudzone mleko . Potem wlałam jogurt następnie likier kawowy. Włączyłam maszynkę na 30 min. Maszynka ubijała i zamrażała moje lody. Nie zrobiłam lodów całkowicie zamrożonych , dzięki temu wspaniale jadła się je łyżeczką . Lody serwowałam w szklaneczkach ozdobione posypka i koralikami .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz