sobota, 27 października 2012

Szybko ,smacznie i dietetycznie -to co lubimy najbardziej

Polki lubią szybko zdrowo i smacznie !!!!!!!

Dlatego wypróbowałam torebki do smażenia na patelni firmy KNORR .
Tak to się zaczęło. Sobota przybiegłam z zakupów w domu dwójka dzieci i mąż głodni mi też ściska żołądek .I nadeszła ta chwila wyciągam opakowanie FiX Soczysty kurczak z patelni w ziołach z cytrynową nutą .

Córa obiera ziemniaki między czasie nie mogłam się powstrzymać aby nie przymierzyć upolowanych ciuszków . Mamo jesteśmy głodni....!!!!!!!!
Już ,już  rozbijam szybko piersi smaruję marynatą pakuję w torebeczki i mięsko smaży się  piękny zapach ,expresowo przekładam na drugą stronę  -gotowe. Nim ziemniaczki doszły do siebie przymierzyłam jeszcze butki i poukładałam zakupy gotowe soczyste piersi czekały spokojnie za ziemniaczki.

Nakładamy  .Mamo tak szybko ???. Rodzina nie wychodziła z podziwu .
I ja siadłam i zjadłam przecież to tylko 300 kalorii :) a co za smak ....
Na koniec jeszcze jedno zaskoczenie patelnia czysta nie wymagała szorowania :) ach ten FIX Knorra .
Niedzielne danie w sobotnie popołudnie. 

a jak to wyglądało

i koniec

Wszyscy szczęśliwi  zdrowi i najedzeni. Oby każda sobota była tak udana :) 

Każdemu należy się odpoczynek nawet w kuchni ")
Moja opinia produkt na 6 z dużym plusem. Nie ma w domu zapachu smażonego kotleta ,nie trzeba myć tłustej patelni ,soczysty aromatyczny kurczaczek ,samo zdrowie i witaminki. co ważne tylko 300 kalorii .
Oszczędność czasu i pieniędzy . Fix Soczysty kurczak z patelni na zawsze zagości w mojej kuchni .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz