wtorek, 6 listopada 2012

Szukaj a znajdziesz ...

Ewunia -czyli ja- i mój blog czyli MKM  mamy prawie 40 lat :) ….
Tak sobie pomyślałam czas na rozwój mój i bloga. MKM (czytaj MojaKuchniaMalutka) to jakby moje trzecie dziecko. Chcę aby był zdrowy ,wesoły i dobrze się rozwijał.
To ,że lubię gotować eksperymentować w kuchni to jasna sprawa. Preferuje kuchnię zdrową urozmaiconą i prostą , ale to też już wiemy. Szperając po internecie szukałam tematu,akcji, pomysłu na coś fajnego o czym mogłabym „blogować” ,co by mnie zainteresowało.
Przypadkiem trafiłam na hasło „Dzień z Podravką „. Firmę i produkty znam używam od lat ,ale co to ten -Dzień ?. Przeczytałam  bardzo dużo miłych komentarzy ,podziękowań od młodzieży szkolnej biorącej udział w tej akcji.
Jestem absolwentką szkoły hotelarsko- gastronomicznej a właśnie ta akcja skierowana jest do szkół o podobnym profilu .Uczniem już nie jestem , ale ciągle związana jestem z tą branżą więc czytałam dalej. W wielu miastach Polski akcja ta odniosła duży sukces. Warsztaty a zarazem konkurs kulinarny prowadzony jest przez ekipę i kucharza Podravki. Celem takich warsztatów jest przekazanie młodym kucharzą nowych technik, trendów, receptur kuchni polskiej i światowej.
Na takich warsztatach młodzi zdobywają praktyczna wiedzę na temat zdrowego odżywiania i komponowania zbilansowanych diet.
Oglądając zdjęcia i filmiki z warsztatów ,aż mi żal było , dlaczego w mojej byłej szkole nie było takich akcji.. Może wtedy moje życie potoczyło by się inaczej . Może wcześniej odkryłabym radość jaką można czerpać z jedzenia i gotowania.
Rozpoczynam współpracę z Podravką zrobię wszystko aby w Ustrzyckiej szkole zorganizować takie warsztaty. Dzięki nim młodzież z pasją z mniejszych miejscowości będzie miała szanse na przygodę i wejście w troszkę większy świat gastronomii.
Na jednej ze stron szkół biorących udział w warsztatach przeczytałam Master Chef dla uczniów – fajnie nie:)
Już od maluszka rywalizujemy między sobą i lubimy to. Poprzez rywalizację uczymy się , przeważnie na własnych błędach , ale tak ma być :).Takie akcje konkursy mobilizują .Pamiętajmy pasję warto mieć i należy ją rozwijać przez całe życie . Szukajmy …. aby znaleźć się w odpowiednim czasie w odpowiednim miejscu .
 Na dzień dzisiejszy tyle przemyśleń biorę się za gotwanie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz