piątek, 15 listopada 2013

Warzywa z makaronem gotowane na parze w mikrofalówce

Dziś test pojemników do gotowania w mikrofalówce, już pisałam o tym ,że to super sprawa dla zapracowanych lub opcja podgrzewania posiłków przez nasze latorośle.
http://www.mojakuchniamalutka.blogspot.com/2013/11/gotujemy-w-mikrofali-test-pojemnikow-z.html


Dziś gotowałam na parze w jednym z pojemników z sklepu internetowego http://www.redcoon.pl/

Warzywa z makaronem gotowane na parze w mikrofalówce
składniki

- marchewka mrożona
- brukselka
-kalfior
-parmezan tarty
-sól morska
-makaron muszelki
-fasolka szparagowa
-pieprz kolorowy


Do pojemnika wlewamy wodę kładziemy sitko z pojemnika i wkładamy pokrojoną w kosteczkę marchewkę, pokrojoną fasolkę , kawałki kalafiora i brukselkę.  Zamykamy pojemnik odsuwamy górny przycisk aby para mogła się ulatniać i wkładamy do kuchenki . Czas gotowania zależny od mocy kuchenki . Po 15 min dodałam ugotowany wcześniej makaron i jeszcze włożyłam na chwilę do mikrofalówki. Warzywa soliłam do smaku , doprawiłam pieprzem i posypałam tartym parmezanem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz