poniedziałek, 29 czerwca 2015

Sosy Folwark w mojej kuchni

Zaczynamy przygodę z nowymi sosami Folwark. Zapoznawszy się z oferta tej firmy bardziej mi pasuje nazwa sosy świata :)
Sosy w fajnych podręcznych buteleczkach , fajnie się porcjują nie ma kłopotu z wyciskaniem.
Firma ma w swojej ofercie 10 smaków sosów  . Każdy dobrze doprawiony wyczuwalne zioła , przyprawy itd- kubki smakowe maka co robić :)

W mojej kuchni pojawił się - Sos czosnkowy , Sos madziarów, Remulada duńska.





Sos czosnkowy zawsze robię sama w domu i taki lubię najbardziej , ale ten jest całkiem w porządku i przyznam , że rodzinka opróżniła go szybciutko.
Wspaniale pasuje do kebaba, pizzy jak i domowych kanapeczek z swojskim mięskiem .



Sos madziarów – inspirowany kuchnią węgierską .
Ostry sos pomidorowy z dodatkiem papryki chilli, ze słodko-kwaśnym posmakiem.
Doskonale komponuje się z żółtym serem, parówkami i kanapkami.

Ja sos wykorzystałam do przygotowania skrzydełek , ale o tym w następnym poście. 

Kolejny sosik

Remulada duńska – Skarb narodowej kuchni Danii
w polskim wydaniu.
Gęsty majonezowy sos z warzywami
(kapusta, ogórek, cebula) o lekkim smaku curry.
Wyśmienity do jajek, wędlin, żółtego sera i grillowanych warzyw. Doskonale uzupełnia
paluszki, chipsy, nachosy i świeże warzywa.

Super sama wykorzystałam go w smacznym daniu , ale o tym też później ....


Sosy bardzo dobre no i bardzo duży wybór smaków ... jestem na  TAK :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz