środa, 29 stycznia 2014

Smakowita Pajda w mojej kuchni

Dostałam wczoraj smakowity prezent , pomijając przystojnego kuriera :)
W pięknym pudełeczku przywędrowały do mojej kuchni Smakowite Pajdy, czyli roślinne smalczyki.
Oglądając reklamę w TV miałam dziwne odczucia - jak smalczyk z słoninki , co można zrobić z roślin???

Miła niespodzianka- smalczyk pachnie jak prawdziwy smalec , smak super bardzo smalcowy.




Mamy dwie wersje smalczyku 
- z cebulką i jabłkiem 
-z ziołami ogrodowymi 

Który lepszy trudny wybór dwa wpadły w mój gust .
Wczoraj jedno pudełeczko powędrowało do mojego taty fana smalcu ???  

co on na to -  musi mu smakować 
Tato walczy z cholesterolem   a ten produkt jest 100 % roślinny , więc problem z głowy .




składniki smalcu to

olej słonecznikowy
olej palmowy
olej kokosowy
prażona cebula
suszone jabłka lub zioła
aromaty


Dziś na smalczyku z ziołami piekę żeberka przepis wkrótce na blogu .


Ewa Poleca- :)

2 komentarze: