środa, 7 października 2015

Diabelska salsa do mięs - Folwark

Przy okazji testowania nowych sosów Folwark , zrobiłam moja ulubioną salsę do mięs .
O sosach Folwark już pisałam , są bardzo dobre w smaku . Firma ta produkuje bardzo dużo rodzajów sosów z których już korzystałam w mojej kuchni.
Tym razem na pierwszy plan poszedł Ketchup , który jest podstawowym składnikiem mojej salsy .

 Diabelska salsa do mięs 

składniki
1/2 szklanki ketchupu Folwark
4 ogórki konserwowe
1 cebula biała
tabasco
1 łyżka oleju słonecznikowego

Ogórki konserwowe kroimy w drobna kostkę. Cebulę obieramy i siekamy drobno. Składniki mieszamy z sobą . Dodajemy ketchup i olej. Mieszamy. Doprawiamy do smaku tabasco , według uznania- pamiętajmy ,że sos ma być ostry , wyrazisty. Sos odstawiamy do lodówki podajemy zimny.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz