czwartek, 27 lutego 2014

Aby być wiecznie młodym - test kosmetyków 3- Helisa - White Comfort

 

 Dobry kosmetyk to nasza inwestycja w samą siebie !!!



              Kochane Kobietki , Panie , Mamy ,Babcie .....  czytając mój blog wiecie ,że staram się gotować zdrowo , kolorowo ,lekko -  a to wszystko dla zdrowia . Aby nasz organizm był silny , zdrowy pełen energii . Aby wzmocnić nasz układ nerwowy , który często nam wysiada . To wszystko spowodowane jest pogonią  za pieniędzmi , pracą z której nie jesteśmy do końca zadowoleni , zawodami miłosnymi , kłopotami z naszymi pociechami i braku czasu na miłość , randki czy braku czasu na wybranie się do SPA czy kosmetyczki .  A czas leci i to widać przede wszystkim po naszej twarzy i szyi .
Choć nikt nie daje mi tyle lat co mam-- to  ja je widzę te zmarszczki , suchą zmęczoną skórę czy worki pod oczami po 15 godzinach pracy :(

Dbajmy o swój wygląd o swoja skórę a będziemy szczęśliwe choćby słuchając nie wyglądasz na więcej niż 30 lat - i to  jest piękne i warte każdej kasy !!!!

Dlatego dziękuję Pani Edycie , która pozwoli mi :) wypróbować  kosmetyki 3-HELISA. Będzie to mój pierwszy kontakt z tą marką i mam nadzieję ,że ubędzie mi troszkę latek i będę znów zadowolona z swojego wieku. 

Kilka słów   firmie  3 Helisa

Laboratorium biotechnologiczne 3-Helisa powstało łącząc jedyny na świecie kolagen biologicznie aktywnym otrzymywany metodą opatentowaną w Polsce i Stanach Zjednoczonych przez prof. dr hab. Józefa Przybylskiego z pasją tworzenia receptur kosmetycznych w trosce o piękny naturalny wygląd skóry.

 Firma do produkcji kosmetyków stosuje najnowsze osiągnięcia z dziedziny biotechnologii – technologia mikrokapsułkowania substancji aktywnych, izolowania substancji aktywnych np. beta-D-glukanu z mikroorganizmów, a także nowoczesną technologię mikroelektronicznych płatków kosmetycznych do wprowadzania substancji aktywnych w głąb skóry czy technologię zamykania kosmetyków w opakowania typu airless.


Pierwszy test 
INTENSYWNIE REWITALIZUJĄCY ŻEL KOLAGENOWY
 DLA KOBIET 







Do pięknie zapakowanego słoiczka dołączona jest szpatułka dla higienicznego nakładania preparatu.


Sekret działania: Sekretem działania White Comfort jest wyjątkowa receptura, w której połączyliśmy nasz kolagen biologicznie aktywny  z kompleksem witamin A i E, białkami jedwabiu utrzymującymi wodę w naskórku i aloesem, który nawilża, regeneruje, chroni oraz wycisza podrażnioną skórę.

Biologicznie Aktywny Kolagen dostarcza skórze wszystkiego tego, co jest niezbędne dla jej zdrowego i pięknego wyglądu. Wysoka zawartość aminokwasów w naszych produktach odżywia skórę dzień po dniu. Technologia produkcji została tak opracowana, aby zachować naturalną melaninę występującą w skórze ryb. Melanina jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym, który chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV podczas kąpieli słonecznych.



Jak stosować preparat ?

 Stosuj preparat na czystą i wilgotną skórę twarzy, szyi i dekoltu nanosząc niewielką ilość żelu pobranego z opakowania załączoną szpatułką. Delikatnie opuszkami palców rozprowadź żeli wklep do zupełnego wchłonięcia się kosmetyku.
I tak też zrobiłam , już po pierwszym zastosowaniu wiedziałam ,że to coś dla mnie . :)
Rano twarz była gładka naprężona a to dopiero jeden dzień .
Preparat stosuję co dziennie  wieczorem i  rano jest co raz to lepiej :) 
Preparat  należy przechowywać w lodówce.  Struktura preparatu jest delikatna należy trzymać w tem.  5- 15 stopni. 


jest w atrakcyjnej cenie razem z dwoma kosmetykami. 

Kosmetyki 3 Helios do tanich nie należą ale są warte swojej ceny . Lepiej mieć jeden porządnie działający preparat niż całą półkę kremów ,żeli ....nie zawsze poprawiających nasz wygląd.

Kobietki inwestujmy w siebie i swój wygląd - a ten preparat działa .

Ale o mojej dalszej przygodzie z 3 Helios  i pielęgnacji skóry  pod oczami już w drugim poście .

Zapraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz