niedziela, 18 października 2015

Cheese Snack: testujemy

Początek roku szkolnego to dobry okres aby wypróbować przekąski serowe Cheese Snack!
Małe mieszczące się w kieszeni paluchy z sera, dobra alternatywa dla chipsów, batoników czy innych dogadzaczy  .
Ser żółty lubi prawie każdy więc dlaczego nie wrzucić do plecaka , torebki taki fajny batonik.
Doda nam energii, zahamuje głód  , może uprzyjemni jakąś chwilę .

Produkt firmy Zott 
Zott Polska od kilkunastu lat dostarcza na polski rynek najwyższej jakości produkty mleczne - jogurty, desery, napoje.

Cheese Snack:

  • Pyszna przekąska serowa
  • Bez sztucznych barwników
  • Bez konserwantów
Już w pierwszy dzień zapakowałam moim dzieciaczkom po 1 opakowaniu serka.
Po powrocie ze szkoły wyciągałam same opakowania   -  opinia smakowały .

Przekąskę mamy w dwóch smakach
-naturalnym
-o smaku ketchupu
Oba smaki podeszły mojej rodzinie.

Z jednych paluszków zrobiłam smaczną zdrową sałatkę , ale to w następnym poście :)



Przekąskę próbowałam dzięki udziałowi w projekcie TRND.PL

7 komentarzy:

  1. My również testujemy te pyszne przekąski Cheese Snack. A co do samych serków to naprawdę są pyszne, zdrowe bez żadnej chemii . Można śmiało podawać bez ograniczeń dzieciakom, a i dorosły z chęcą po nie sięga. U nas zniknęły bardzo szybko chociaż chętnie rączki wyciągały po naturalne serki. Myślę,że kolorowe opakowanie z tygryskiem również ma znaczenie że przekąska chętnie jest zjadana przez dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. My również testujemy te pyszne przekąski Cheese Snack. A co do samych serków to naprawdę są pyszne, zdrowe bez żadnej chemii . Można śmiało podawać bez ograniczeń dzieciakom, a i dorosły z chęcą po nie sięga. U nas zniknęły bardzo szybko chociaż chętnie rączki wyciągały po naturalne serki. Myślę,że kolorowe opakowanie z tygryskiem również ma znaczenie że przekąska chętnie jest zjadana przez dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. I my mieliśmy okazję wspólnego testowania z dziećmi serowych przekąsek Cheese Snack. Najpierw przestudiowałam skład (oczywiście byłam przekonana, że to kolejne chemiczne cudo). Wielki plus za brak konserwantów i składników chemicznych. Kolorowe opakowanie z tygryskiem również ma znaczenie że przekąska chętnie jest zjadana przez dzieci. Mając w domu dwójkę dzieci sądziłam, że opinie o ich smaku będą podzielone i tak właśnie się stało. Młodszy bardziej polubił smak Original. Starszy syn (niejadek) ku mojemu zdziwieniu zajadał oba smaki z wielkim smakiem. Smak Original jest delikatny i śmietankowy zaś smak Ketchup wraz z nutą śmietankowego smaku niesie ze sobą lubianego przez dzieci posmaku ketchupu. To niewiarygodne jak w prosty sposób można dostarczyć małemu organizmowi zaopatrzenie w składniki mineralne i odżywcze.
    Ja ze swojej strony szczerze polecam serowe przekąski Cheese Snack. Można śmiało podawać bez ograniczeń dzieciakom, a i dorosły z chęcią po nie sięga.
    #‎CheeseSnack‬ ‪#‎TRND‬‬

    OdpowiedzUsuń
  4. Testowałem Chese Snack w programie TRND. JAko niezależny tester powinienem opisać rzetelnie produkt... Serki są smaczną przekąską dla dzieci i dorosłych. Myślę że dużo lepiej zjeśc taka przekąskę niż chpsy czy słodycze. Serki bardzo fajnie sie "rozdziera". wtedy dzieli się na mnejsze serowe paseczki. Smak delikatny i przyjemny. Zazwyczaj po jednym miało się ochotę na następny :) Co do smaków mi mniej podszedł ketchupowy, a nawet moim dzieciom dużo mniej smakował. Natomiast naturalny smak był pycha.. Polecam taka przekąskę na kolację lub między posiłkami. Albo na zjedzenie czegoś przez dorosłych przed wyjściem do pracy gdzie je się w biegu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cheese Snack również testowałam i co mogę powiedzieć? Taka mała rzecz a cieszy. Cieszy dlatego że moje dziecko wielki smakosz słodyczy zastąpiło je Cheese Snacka. Tak jej posmakowały że rzadko kiedy prosi o czekoladę :) wow

    OdpowiedzUsuń
  6. Cheese Snack również testowałam i co mogę powiedzieć? Taka mała rzecz a cieszy. Cieszy dlatego że moje dziecko wielki smakosz słodyczy zastąpiło je Cheese Snacka. Tak jej posmakowały że rzadko kiedy prosi o czekoladę :) wow

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna serowa przekąska w dwóch smakach: oryginalnym i o smaku ketchupu. Główną zaletą jest świetny skład nie zawierający żadnych konserwantów czy sztucznych barwników, dzięki czemu możemy podarować dziecku przekąskę, która jest smaczna i przede wszystkim zdrowa.

    OdpowiedzUsuń