niedziela, 16 marca 2014

Blogerchef- III półfinał w Dworze Kombornia Hotel & SPA**** Dzień Pierwszy

Piękny słoneczny i bardzo wiosenny dzień 14 marca w tym dniu przyjechałam  do Dworu Kombornia Hotel & SPA**** , ponieważ tu organizowany był III Półfinał Blogerchefa.





Piątkowy  słoneczny dzień , zwiedzaliśmy Dwór , czułam się tu dobrze , bo księżniczki lubią takie klimaty są jak u siebie.






Po przywitaniu się z organizatorami


i zapoznaniu się  z pozostałymi blogerami , ruszyliśmy do

 --Salonu Win Karpackich, który  mieści się  w XVIII-wiecznej piwnicy Dworu - Ruszyliśmy w celu poszerzenia swojej wiedzy od nośnie serów i win .  Poznaliśmy też swoje gusty winiarskie i możliwości podczas dwugodzinnej degustacji win.
 



Zobaczyliśmy i spróbowaliśmy tam dużego asortymentu win
wina z Chile i Argentyny, a także  wina włoskie, francuskie, niemieckie, austriackie, hiszpańskie, portugalskie i nowozelandzkie. Najciekawsza była  kolekcja  wina z obszaru Karpat. Znalazły się tu   propozycje z Polski (region: Podkarpacie, Małopolska), Słowacji (region: Malokarpatske i Tokajske), Czech (region: Moravy) oraz Węgier (region:Tokaji, Szekszard, Villany) oraz Rumunii (region: Muntenia, Oltenia, Moldova).
 Przy degustacji win zagryzaliśmy pyszne sery RUBIN< BURSZTYN I SZAFIR  od   OLD POLAND  , które wspaniale pasowały do win.




Miałam tu swoje ulubione. Radzono mi aby wermuty degustować na końcu - ale nie wytrzymałam :)

Te były nie samowite.


Dwór  Kombornia jest piękny , bardzo ładny pokój i bardzo wygodne łoże :)

 Nadajemy z pokoju



Dzień zakończył się wspaniałą kolacją  VIN DINER




Menu wieczoru
VIN DINER  połączone z degustacja win - wspaniałemu połączeniu win z potrawami




Po koniec kolacji poznaliśmy syna właściciela Dworu i Szefa Kuchni  Macieja Kopczyński



Byłam już bardzo zmęczona a rano czekał mnie konkurs III Półfinał Blogerchef , poszłam wypoczywać do pokoju .

Jutro kolejny post tym razem o przebiegu konkursu :)

Dziękuję za gościnę , super wieczór pełny atrakcji i smacznego jedzenia :)

2 komentarze:

  1. Jak szczegółowo! Super! Jak zapomnę co się działo po kolei to zajrzę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) pisałam żeby nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń