niedziela, 20 kwietnia 2014

Świąteczna przygoda z rybką Seko - Smakujemy rybki -

 Już niebawem na rynku nowa propozycja SEKO SA, w linii produktów pod nazwą „Jedzą rybę”. A my już ją kosztujemy .


Moja rodzinka dostała od firmy SEKO    rybki w słoiczku do skosztowania,. przetestowania .  Jest to nowość polecana dla dzieci tych mniejszych i większych .
Pracowałam kilka dni podrząd więc rybki spokojnie leżały w lodówce i czekały na święta .
Na półeczce zostawiłam słoiczek
- Śledź z warzywami i
- Rybę po Grecku
Rybki te można spożywać na zimno jaki podgrzać i  podać je  np z chlebkiem , ziemniaczkami lub ryżem .

Po powrocie do domu postanowiłam ,że jutro na obiad podam dzieciom właśnie te rybki.
Otworzyłam pierwszy słoiczek Śledź z warzywami .


Były to kawałki filetów śledziowych smażonych w sosie warzywno pomidorowym ,
rybka bardzo delikatna , dużo warzyw smak łagodny delikatny - dla nas wspaniały .

Rybki są bez glutaminianu sodu a to dla nas ważne !




W naszym domu często goszczą ryby pod różnymi postaciami , ale nie każda ryba czy jej postać podania smakuje małym dzieciom.  Te zostaną z nami na dłużej .


Drugi słoiczek , był pusty ?????  a gdzie ryba po grecku ???  była pyszna mamo!
i co tu więcej pisać ........:)   najważniejsze ,że została przetestowana i smakowała , na tyle , że pusty słoiczek został  w lodówce , żeby mama nie zapomniała kupić następnego.


Moje dzieci jedzą rybkę Seko i polecają ją na ciepło i zimno. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz