sobota, 23 sierpnia 2014

Karkówka w towarzystwie boczniaków z nutką czosneczku

Boczniaki kupuję bardzo rzadko. Kupiłam dziś myślałam i wymyśliłam , podałam je z karkówką i duszonymi ziemniaczkami. Wyszedł super obiad :)

Karkówka w towarzystwie boczniaków z nutką czosneczku

składniki:
1/2 kg karkówki
czosnek 2 ząbki
sól
pieprz
olej
boczniaki
mąka 1 łyżeczka
cebula ok 2 sztuki
sos sojowy do smaku

Karkówkę umyłam wysuszyłam i pokroiłam na plastry. Czosnek rozgniotłam wymieszałam z solą pieprzem i olejem. Marynatą natarłam każdy plaster mięsa. Następnie obsmażyłam ją z każdej strony . Popruszyłam mąką i jeszcze chwilę smażyłam. Zalałam przegotowaną wodą . Mięso dusiłam pod przykryciem ok 20 min. Na drugiej patelni na masełku podsmażyłam pokrojone boczniaki z pokrojoną w piórka cebulką. Doprawiałam sosem sojowym do smaku. Do duszącej się karkówki dodałam grzybki. Przemieszałam i wszystko dusiłam jeszcze kilka chwil.  Podałam z duszonymi ziemniaczkami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz