wtorek, 17 lutego 2015

Grillowane bataty z serem kozim

Dorwałam bataty , już pół sukcesu , co dalej.  Jaki pomysł na nie ....
Przewertowałam lodówkę i znalazłam pomysł.
Smaczne danie , lekkie podawane na ciepło - pasuje na obiad.

Grillowane bataty z serem kozim

składniki

2 bataty
kilka świeżych pieczarek
ser kozi
olej lniany'
sól morska
natka pietruszki

Bataty dobrze myjemy i gotujemy . Ugotowane kroimy na mniejsze kawałki i studzimy.
Pieczarki oczyszczamy .
Pieczarki kroimy na pół lub na cztery zależy od ich wielkości.
Rozgrzewamy patelnie grillową , grillujemy pieczarki i bataty. 
Natkę pietruszki myjemy osuszamy i kroimy .
Na talerzach rozkładamy grilowane warzywa. Dodajemy pokruszony ser kozi. Kropimy olejem. Solimy solą morską i podajemy.





2 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam :( Strasznie mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  2. bataty sa słodkie ale super łączą się z słonym serem kozim , warto spróbować -

    OdpowiedzUsuń