poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Przychodzi taki dzień kiedy wiemy co chcemy ..........

                Kobieta zmienną jest , może i prawda , zawsze ma rację , nie wiem ??? ja mam zawsze rację .... ktoś coś może na ten temat powiedzieć ..:)
Lata lecą zmieniamy się fizycznie no i co za tym idzie psychicznie albo dorastamy stajemy się poważni  i co za tym idzie nudni albo zaczynamy nowe rozdziały , bawimy się cieszymy każdą chwilą i spełniamy swoje marzenia , zachcianki ...

Nie raz ktoś lub coś powoduje , że stajemy się inne czy lepsze , ważne , że czujemy się z tym dobrze .
Jesteśmy szczęśliwe i mamy błysk w oku , robimy coś dla siebie dla własnego rozwoju i szczęścia . Musi nadejść moment kiedy staniemy się egoistami i zadbamy o siebie !! Poczujemy wtedy pełnię szczęścia i o to właśnie w życiu chodzi ! :) Być szczęśliwym marzyc i spełniać się !

  Ja  dojrzałam i spełniam swoje osobiste  marzenia dziś spełniło się kolejne- zrobiłam sobie tatuaż ....



Autorką zdjęcia jest moja odjechana córeczka :) Gabrielka  XD

A kolejne stoją w kolejce i na nie przyjdzie pora :) .....
Mam cichą nadzieję ,że szybko ... należę do tych niecierpliwych i lubię szybko dostawać to co chcę :)

....Musimy wierzyć w to ,że uda się !

Gdy nie widzialne staje się realne
gdy nie potrzebne nagle staje się niezbędne
pozapominane w nieustannej walce
a czas ucieka jak piasek przez palce


 ...Bo przyjdzie czas, gdy to wszystko spłonie
i każdy z nas zrozumie, że to koniec
chwila ta przecież, nie będzie trwała wiecznie
spróbujesz cofnąć czas, bezskutecznie



  Coś do posłuchania TABU !
 https://www.youtube.com/watch?v=l61JZouFQ8w


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz