wtorek, 4 grudnia 2012

Czekoladowo wiśniowe kuleczki

Ulubione ciasteczka mojej córki . Można robić na wiele sposobów ,ja dziś zrobiłam z konfiturą wiśniową i czekoladą . dodałam coś zdrowego otręby owsiane .


Czekoladowo wiśniowe kuleczki

składniki

    1 szt Biszkopt
    1 szkl otręby owsiane Kupiec
    1/2 słoika konfitury wiśniowej Premium Rosa
    olejek rumowy,
    50 g czekolady gorzkiej
    1 łyżka mleka,
    1 łyżka masła,
    1/2 szt czekolada mleczna,
    3 łyżki orzechy włoskie całe lub 3 łyżki orzechy włoskie tarte Backmit

Wykorzystałam gotowy biszkopt ,który pokruszyłam . Do pokruszonego ciasta dodałam niepełną szklankę otrębów owsianych . Czekoladę mleczną i orzechy siekamy  chyba ,ze mamy   orzechy włoskie tarte Backmit dodajemy do pokruszonego ciasta .Czekoladę gorzką rozpuszczamy w kąpieli wodnej z dodatkiem mleka i masła . Po rozpuszczeniu dodajemy do ciasta . Dodajemy olejek rumowy kilka kropli i konfiturę wiśniową . Wszystko dokładnie mieszamy . Jeżeli kulki są za jasne dodajemy kakao. Formujemy kulki obtaczamy w otrębach owsianych lub posypce kolorowe, chłodzimy .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz