środa, 10 grudnia 2014

Recenzja książka Zosi Cudny - Przepisy na cztery pory roku.

Wczoraj  było już  późno  właśnie robiłam uszka z grzybkami już na święta . Pukanie do drzwi ..Pani z poczty - podpisałam - a cóż to za niespodzianka .

Prawdziwa niespodziewajka książka  Zosi Cudny  Make Cooking Easter.
A dzień wcześniej oglądał wywiad z Zosią na TVN . Miałam ochotę na jej książeczkę - i jest .
Taką radość sprawiło mi Wydawnictwo REBIS .

Autorka jest blogerką kulinarną , jej przepisy są proste  i oparte na naturalnych składnikach. W swoich przepisach wykorzystuje sezonowe dobra.
Książka jest zbiorem przepisów podzielonych na pory roku i posiłki.
Piękne ciepłe rodzinne zdjęcia , zachęcają do wspólnego biesiadowania i gotowania. 


Książka bardzo ładnie apetycznie wydana. 
Przejrzałym ją dokładnie  zainspirowała mnie ...
Już mam kilka fajnych pomysłów .
Super lektura do poczytania przed snem , na pewno będą piękne kolorowe i apetyczne sny.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz