czwartek, 23 lipca 2015

Revitalasch na piękne gęste rzęsy - testujemy

W moim domu dzięki uprzejmości PLAZANET COSMETICS pojawiła się odżywka do rzęs RevitaLash .
Informacje o firmie , produktach a także możliwość zakupu odżywek  w sklepie internetowym znajdziemy tu
http://www.plazanet.pl/sklep/

Nie każdy z nas urodził się z pięknymi gęstymi rzęsami. To już nie problem . Zadbała o to marka RevitaLash.
Wyprodukowała dla kobiet z kompleksem rzęs wspaniałe odżywki.
Jedną z nich zaczęłam testować  .
Dostałam wspaniałe pudełko z odżywką i bardzo ładną kosmetyczką .







Odżywka ta to najbardziej zaawansowana technologicznie formuła stymulacji wzrostu rzęs.
Sprawia ,że rzęsy stają się dłuższe, grubsze i piękniejsze.

opakowanie 2ml - 250 zł - kuracja 3-m-c
3,5 ml - 330 zł  - kuracja 6 m-c


RevitaLash  wspiera  Fundację AMAZONKA  w akcji ZDROWY NAWYK ZDROWE PIERSI



Odżywkę zaczęłam używać 2 tygodnie temu.
Stosujemy ją na dobrze umyte oczy. Malujemy kreskę nad rzęsami jakbyśmy stosowali zwykły eyeliner. Tyle = idziemy spać a odżywka działa.



Najlepsze i widoczne efekty mamy już po ok 2 m-c .
Odżywiam codziennie moje rzęsy i odliczam czas aby były gęste i piękne.
Ja widzę pierwsze efekty dlatego serdecznie polecam i stosuję dalej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz