piątek, 6 lipca 2012

KOTANYI- Test sosu sałatkowego tzatziki - Zapraszam na sałatkę

Dostałam do testowania w Mojej Kuchni Malutkiej sosy firmy KOTANYI.




Miałam do wyboru wszystkie sou zdecydowałam się na sos tzatziki . Znam go i lubię ale firmy KOTANYI
będę próbować pierwszy raz :)




Troszkę informacji o produkcje.

Sałatka Tzatziki

 

Mieszanka przypraw gwarantująca autentyczny grecki smak, idealna dla miłośników czosnku zawierająca:
  • Tylko naturalne składniki
  • Bez substancji wzmacniających smak i zapach
  • Bez konserwantów
Proste przygotowanie: tylko 300 ml jogurtu
Przyrządzenie:
  1. Dwa długie ogórki obrać i pokroić w drobną kostkę lub zetrzeć na tarce, posolić i odstawić na 15 minut, a następnie zlać sok.
  2. Mieszankę przypraw KOTÁNYI Tzatziki wymieszać z 300 ml jogurtu naturalnego, dodać ogórki i wszystko wymieszać.
  3. Podawać schłodzone.
Wskazówka: do tzatziki można dodać również trochę śmietany lub gęstego twarożku.
Składniki:
Maltodekstryna, czosnek, cukier, sól jodowana, cebula, cytryna w proszku, skrobia ziemniaczana, olej roślinny, pieprz.



Sałatka warstwowa z sosem tzatziki 
składniki
   1 szt sos tzatziki Kotanyi
    300 ml jogurt naturalny,
    2 szt ogórek,
    4 szt pomidor,
    1 szt młoda cukinia,
    5 szt młode ziemniaki

Sałatka warstwowa z sosem tzatziki . Wykorzystałam sos w proszku . Dodałam do niego jogurt i starte zielone ogórki wymieszałam i odstawiałam do lodówki. Młode ziemniaki obrałam i ugotowałam w osolonej wodzie. Po ugotowaniu ostudziłam i pokroiłam w kostkę . Pomidory umyłam i tez pokroiłam w kostkę . Młodą cukinie dobrze umyłam i pokroiłam w kostkę . Do szklanki nakładałam warstwy warzyw przekładane sosem tzatziki. Schłodziłam prze podaniem

Moja opinia.
Sos jest naprawdę bardzo dobry . Wychodzi idealny w sam raz czosnkowy  nie za słony . Bardzo dobry .

„Zobacz, kto jeszcze z nami testuje”
http://rozowakuchnia.blox.pl/html 
http://www.osiakowegotowanie.blogspot.com/
http://mienta.blox.pl/html
http://www.karmel-itka.blogspot.com/


3 komentarze:

  1. o, ale pyszna sałatka! widzę, że i Ty testujesz ;]
    i mnie spotkała taka przyjemność. próbowałam sosu greckiego.
    Pozdrawiam,
    karmel-itka.

    OdpowiedzUsuń