niedziela, 23 listopada 2014

Ekologicznie i zdrowo w mojej łazience.Test kosmetyków

Pisałam już o kosmetykach , które dostałam do testowania.  Wyprodukowane są przez OLVITA.
Maseczkę / peeling testowała już moja córcia
http://www.mojakuchniamalutka.blogspot.com/2014/10/naturalny-peelingmaseczka-z-pestek.html

Korzystając z wolnego weekendu wypróbowałam i ja .





O niesamowitych właściwościach  Oleju z orzeszków Macadamia przekonałam się po pierwszym użyciu. Zastosowałam go na noc zamiast kremu. Już po kilku godzinach skóra była gładziutka , delikatna  a rano super nawilżona , wypoczęta - szok- 



Przyznam żaden nawilżający krem nie był tak dobry i nie dawał takich efektów po pierwszym zastosowaniu.
A testowałam już wiele od takich za 20 zł  do 250 zł . Olejek jest mega.

Próbowałam także peeling i maseczkę z pestek malin , rozrobiłam ją też w tym olejku .
Peeling super , lekki złuszczanie , delikatne . Potem nałożyłam maseczkę , która niezbyt dobrze trzymała się skóry , ale udało się - skóra odżywiona i oczyszczona.





Te dwa kosmetyki już zawsze będą gościć w mojej kosmetyczce.
Są ekologiczne , bez konserwantów sama natura i działają jak żadne......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz