niedziela, 31 marca 2013

Epona - idealne kosmetyki na bazie mleka klaczy.

Epona Cosmetics to nowość na polskim rynku kosmetyków naturalnych. Epona Skin & Body Care to pierwsza całkowicie polska seria, bazująca na cudownym działaniu mleka klaczy. W krajach azjatyckich niezwykłe właściwości tego naturalnego źródła.


Mam w domu kremik nawilżający dla każdego rodzaju cery. Próbowałam już różnych kosmetyków , ale nigdy tak naturalnych i na bazie mleka klaczy.


Mleko klaczy ma zbliżony skład do mleka kobiecego. Zawiera białka, aminokwasy, peptydy, nienasycone kwasy tłuszczowe , wit A i wszystkie witaminy  z grupy B, D, E i C.
    




Krem ma fajne opakowanie. Bardzo lubię kremy wyciskane nie wkładamy paluchów podczas aplikacji. Wyduszamy tyle ile trzeba. Opakowanie jest plastikowe , lekkie no i podczas upadku nie rozbije się , nie uszkodzi.
Teraz dochodzimy do samego preparatu. Po zastosowaniu poczułem lekkie ściąganie skóry. Następnie skóra zrobiła się bardzo nawilżona i jakby  powstała jedwabiście delikatna powłoka. Nigdy nie czułam takiego czegoś na twarzy . Każdy z domowników głaskał moją twarz i twierdził- faktycznie - ale milutka !
Kremik ma leciutko wyczuwalny zapach , przyjemny.
Stosuję krem kilka dni ok 4 . Już widzę poprawę przede wszystkim w gładkości  skóry.
Jestem bardzo zadowolona , dziękuję za udostepnienie mi tego kometyku przez firmę Epona.
Zachęcam także do wypróbowania , to będzie wasz ulubiony krem.


 Po świętach zaczynam stosować drugi kosmetyk tej samej firmy , ale już wiem , że będzie stworzony dla mnie.



1 komentarz:

  1. Hej, na początku jak zobaczyłam, że te kosmetyki zawierają mleko klaczy to trochę byłam zniesmaczona ale gdy przeczytałam ile mają witamin byłam w szoku ;o Zamierzam kupić bo najlepiej jest coś wypróbować zamiast gadać ;p A no i wzięłam jeszcze udział w konkursie: http://nagrodobiorcy.pl/wygraj-kosmetyki-epona-na-bazie-mleka-klaczy-do-28-06-2013/

    OdpowiedzUsuń