czwartek, 6 czerwca 2013

Nowe noże w mojej kuchni - Genius Zestaw noży "niebieskie róże

Nawiązałam współpracę z sklepem internetowym redcoon.pl.  

W sklepie znajdziemy przecudowne gadżety kuchenne. Piękne nowoczesne - takie jakie moja kuchnia i ja lubimy najbardziej :)''

W sklepie znajdziemy duży wybór noży kuchennych . 
Każda z nas ma szufladę pełna noży mniej i bardziej używanych , lubianych i tych nie lubianych . szkoda wyrzucić więc leżą sobie - może kiedyś nabiorą mocy .

Dostałam do wyboru kilka kompletów noży do testowania. Każdy komplet był inny , każdy równie piękny . Długo myślałam ,aż wybrałam romantyczny w pięknym stojaku z kompletem estetycznych i funkcjonalnych desek. 

Komplet jest w niebieskie róże http://www.redcoon.pl/B439617-Genius-Zestaw-noży-niebieskie-róże_Noże-i-sztućce


W rzeczywistości komplet jest piękniejszy niż na zdjęciu :) 
Paczkę z produktem przyniósł mi przystojny kurier. Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona . 
Woreczki powietrzne bąbelki , 2 pudełka. Noże przyszły w nienaruszonym stanie.
Bardzo się cieszę ,że firma przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa wysyłanych produktów.


Teraz kilka słów o samych nożach .


Zestaw marki Genius składa się z 5 noży różnej wielkości, 4 desek do krojenia wykonanych z tworzywa sztucznego oraz akrylowego stojaka. Noże posiadają powłokę antyadhezyjną, dzięki której mamy pewność, że żadna krojona potrawa nie będzie przywierała. Antybakteryjna powłoka desek nie wpływa na smak i zapach potraw. Możliwość mycia w zmywarce.
To informacje z strony sklepu.

Zgadzam się z nim całkowicie.
Noże cudownie trzymają się w ręce. Są bardzo ostre , już przy pierwszym filetowaniu kurczaka potrzebne były plastry.
Nóż wspaniale tranżeruje mięso .
Testowałam je na kurczaku surowym , pieczonym i wołowinie .
Malutki - najmniejszy nóż wspaniale nadaje się do krojenia warzyw i owoców.
Duże wrażenie zrobił na mnie nóż szefa kuchni -  stał się moim ulubionym.



Stojak z nożami stoi na moim blacie kuchennym , bardzo rzuca się w oczy , każdy przychodzący gość jest pod wrażeniem . Nawet 14 letnia koleżanka córki zwróciła uwagę i powiedziała ,że śliczne noże.


Cena kompletu jest bardzo przyzwoita . Pierwszy raz wchodząc na link do tych noży i czytając cenę myślałam ,że ta kwota odnosi się do jednego noża a to cena za komplet :)

Bardzo fajna sprawą jest powłoka ,która znajduje się na nożach . Faktycznie nic nie przywiera . Nie ma kłopotu przy krojeniu sera pleśniowego czy topionego.


Polecam ten zestaw jak i podobnej z tej serii , są piękne i fantastyczne. Wnieś troszkę kolory i elegancji do kuchni .



Noże wspaniale nadają się na prezent . Obdarowany będzie nas długo wspominał z uśmiechem na twarzy :)


www.redcoon.pl
www.redcoon.pl
http://www.redcoon.pl/

3 komentarze:

  1. O rany, dawno nie widziałam takich pięknych noży, są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/06/2013

    Fajne,zazdroszczę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne :) ja akurat szukam dobrych nozy to może pomyślę o tych ;)

    OdpowiedzUsuń