czwartek, 10 października 2013

Czekoladowe szkolenie w Callebaut

7-8 października zawitałam do Łodzi a dokładnie do Fabryki czekolady CALLEBAUT .
Dokładniej byłam na warsztatach w Akademii Czekolady Callebaut - bardzo smaczny pobyt :)

Przez dwa dni uczyliśmy się robić torciki i ozdoby na tort , poznałam tez tajemnicę robienia pralin.

Było słodko , dużo tajemnic , nowości i fantastycznych przepisów .



Mieszkaliśmy w pięknym 3 gwiazdkowym hotelu Konstancja







 Na warsztatach powstawały cuda wszystko z czekolady Callebaut , torty robiłam przez 2 dni , były one zamrożone przed dekoracją,






Mój tort z odrobinami złota  prawie dowiozłam do domu :) Przetrwał 8 godzin jazdy i miał mały wypadek przed końcem jazdy , ale smakował wybornie.


tutaj bez górnej  ozdoby

Wszystkie torciki powstawały jakby z musu bez pieczenia.

Cudowne przeżycie , super towarzysze :)


Pracowałam i słuchałam  , aby wszystko dobrze zapamiętać

powstały cudeńka
A na koniec dyplom , gratulacje , podziękowania


i koniec przygody , aby szybko była następna :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz