piątek, 21 sierpnia 2015

Dobrodziejstwa w mojej kuchni BackMit, Rapso, Dole, Kresto

Dobrodziejstwa w mojej kuchni  .

Dostałam ogromna paczkę smakowitości  . Nawet nie sądziłam , że producent ten ma tak ogromną ofertę produktową. Wszystko co może przydać się przy wypiekach słodkości, pieczywa a także wspaniałe produkty do sałatek wytrawnych i słodkich.

Wspaniałe bakalie i owoce w puszce i niezastąpiony w kuchni zdrowy rzepakowy olej Rapso.
Z takim zapasem produktów zaczynam wędrówkę po smakach i potrawach.
Mam głowę pełna pomysłów , już wiem co powstanie z tych doskonałości.
W kolejnych postach przepisy na smaczne dania z wykorzystaniem tych dobrodziejstw .



  BackMit gwarantuje szybkie i łatwe pieczenie, wypiek zawsze się udaje 






 Olej marki Rapso, dzięki delikatnej rafinacji, bez użycia środków chemicznych, skutecznie chroni bezcenne składniki zawarte
w rzepaku. Specjalny proces produkcji sprawia również, że olej jest neutralny, przez co nie zmienia oryginalnego smaku potraw oraz posiada wszechstronne zastosowanie kulinarne. Jest idealny do każdego rodzaju kuchni: głębokiego smażenia, gotowania, wypieków oraz sałatek










Wspaniały fartuszek nie zawaham się go użyć w kuchni


Zaczynamy zabawę w testowanie :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz