czwartek, 25 października 2012

Dorsz z tartymi buraczkami Krokus

Tak jak pisałam otworzyłam słoik buraczków tartych Krokus -zapach smak swojskich buraczków takich jako robiła moja babcia.
Myślałam jak je zjeść zdegustować ,żeby było je czuć ,żeby nie zabić ich smaku :)
Miałam w domku świeżutki filet z dorsza i tak powstałą dietetyczna smaczna potrawa.

Dorsz z tartymi buraczkami

składniki

    1 filet dorsz,
    sok z cytryny,
    pieprz kolorowy ziarnisty
    Sól morska- MŁYNEK,
    natka pietruszki,
    1 łyżka masła
    buraczki tarte Krokus

Dorsza świeży filet myjemy osuszamy. Solimy doprawiamy pieprzem do smaku i gotujemy na parze . Gdy rybka jest gotowa wykładamy ją na talerz . Kropimy sokiem z cytryny i leciutko polewamy stopionym masłem . Na rybkę nakładamy tarte buraczki . Ja użyłam delikatne w smaku Krokus.Dekorujemy natka pietruszki .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz