czwartek, 24 maja 2012

Danie wegetariańskie z sosem CIRIO -ARRABBIATA-ostry

CIRIO -ARRABBIATA-ostry to najnowszy sos tej firmy . Mieści się w dość dużym słoiku 420 g -produktu  wygodnym i poręcznym - mieści się łyżka stołowa , nie raz mam problem :). Ja dostałam do testów sos ostry i jest faktycznie ostry .To chyba sprawa ostrej papryczki . Wczoraj użyłam go do grillowanych bakłażanów wspaniale wydobył ich smak . Dziś zrobiłam danie z makaronem też dodałam bakłażana i inne warzywa . Sprawdził się na 5 . W sosie czuć Italię i słoneczne pomidory - POLECAM


Danie wegetariańskie z makronem razowy i sosem Cirio'

 składniki
- makaron razowy
-por 1/2 szt
-sos Cirio Arrabbita
-papryka zółta
-bakłażan
-cukinia
-oliwa
-szczypiorek



Makron gotujemy według przepisu na opakowaniu w osolonej wodzie. Po ugotowaniu odcedzamy i zostawiamy na sicie. Bakłażana i cukinię dobrze myjemy i kroimy w kawałki . Na patelni na oleju podsmażamy kabaczka i bakłażana ,dodajemy pokrojony por . Smażymy. Dodajemy pokroją paprykę mieszamy i jeszcze chwile podsmażamy ,aż warzywa będą miękkie. Dodajemy sos Cirio  ok 3 łyżki i makron mieszamy i chwilę smażymy . Dodajemy pokrojony szczypiorek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz